بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mostafa
13:26
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Crysis 2 نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 316
mostafa
13:22
پنج شنبه 7 شهريور 1392

با تجربه ای بیش از ۱۰سال در عرضه مجموعه های مختلف بازی محبوب و جذاب Arma ، هم اکنون نسخه جدید آن با نام Arma II : Reinforcements عرضه شده است ! این نسخه از بازی شما را به قلب واقعی ترین شبیه ساز جنگ های نظامی همراه با برترین تکنولوژی برتر در جزئیات بازی همراه می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی ، استفاده از جرئیاتی می باشد که در دنیای واقعی ، در همان نقطه از کره زمین وجود دارند. به عنوان مثال تمامی کوه ها و راه هایی که در بازی دیده می شود ، در نقشه جهانی نیز به همان صورت و با همان ابعاد می باشند. در این بازی شما می توانید همراه با دوست خود به طور ۲نفره تمامی بازی را انجام دهید و بازی را به اتمام برسانید و یا در بخش مولتی پلیر آن با بیش از ۵۰ نفر دیگر به مبارزه بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

armaII cover small دانلود بازی Arma II : Reinforcements

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 345
mostafa
13:18
پنج شنبه 7 شهريور 1392

شاید بازی های زیادی در سبک FPS انجام داده باشید اما در بین این بازی ها یک عنوان وجود دارد که بسیار جذاب تر از بقیه بازی های این سبک است.نام این بازی brink است و در دو نمایشگاه قبلی بازی ها معرفی شده است.در واقع این بازی یکی از پر طرفدارترین سبک ها را بین بقیه بازی ها دارد.همچنین در کل این بازی به خاطر عواملی بسیار طرفدار پیدا کرده است.یکی از آن عوامل داستان آن میباشد.دومین عامل به خاطر تریلر های منتشر شده آن میباشد.همچنین چند وقت پیش چندمین تریلر از بخش گیم پلی این بازی منتشر شده است.سومین عامل بخش گرافیکی و گیم پلی آن است.همانطور که میبینید همه نکات و بخش های این بازی جذاب هستند.یکی دیگر از عوامل جذاب داستانی بازی مربوط به زمان اتفاقات آن است که مربوط به سال ۲۰۳۵ میشود.تیزر های اولیه بازی نشان میداد که از لحاظ داستانی و شخصیت ها بازی بسیار کامل است.همچنین وجود برخی از تکنلوژی ها باعث کامل تر شدن بازی شده اند.داستان بازی درباره یک شهر جنگ زده به نام the ark و زندگی اشخاصی که در آن شهر زندگی می کنند می باشد.کمی داستان این عنوان پیچیده است اما در کل بسیار جذاب خواهد بود.

Brink Cover دانلود بازی Brink

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 337
mostafa
12:44
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Lost Planet 2  دومین سری بازی بسیار موفق و پرطرفدار “سیاره گمشده” در ژانر سوم شخص شلیک کننده می باشد که توسط کمپانی Capcom طراحی و ساخته شده و توسط همین کمپانی نیز در تاریخ ۱۸ ماه می ۲۰۱۰ منتشر خواهد شد. داستان بازی در واقع دنباله ای بر قسمت پیشین بازی یعنی Lost Planet: Extreme Condition می باشد که ده سال پس از وقایع روی داده در نسخه اول بازی و در همان سیاره اسرارآمیز E.D.N. III، ولی این بار با محیطی متفاوت تر و بسیار گسترده تر رخ می دهد، نسخه PC این بازی قرار بود که در ماههای نخستین سال ۲۰۱۰ عرضه گردد که توسط کمپانی سازنده تا تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۰ با تاخیر مواجه شد. در این قسمت خواهید دید که برف هایی که سیاره را پوشانده بودند، آب شده اند و نواحی جنگلی و گرمسیری که در دل مناطق پوشیده از یخ قرار گرفته بودند ، آشکار می شوند. برای اشاره به این موضوع که این نسخه از بازی تا چه اندازه عظیم تر از نسخه اول آن می باشد تنها ذکر همین نکته کافی است که سازندگان این نسخه از بازی اظهار نموده اند که شماره ۲ موجود در عنوان بازی را نمی توان به دنباله این بازی نسبت داد، بلکه این عدد در حقیقت به معنی “Squared” به معنی مجذور(به توان دو) می باشد! که این امر خود نشان دهنده وسعت نسخه جدید بازی می باشد.

Lostp2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 270
mostafa
12:42
پنج شنبه 7 شهريور 1392

لارا کرافت برای علاقه مندان بازی های رایانه ای نام آشنایی هست. این بازی در سبک ایزومتریک شده وعنوانی مستقل از سری بازی های Tomb Raider هست. این بازی هم مثل سری های قبلی از دو بخش اکشن و حل معما ها و پازل ها تشکیل شده ولی یک فرق اساسی و مهم دارد و آن اینکه که برای اولین بار میتوانید بازی را دو نفره بصورت Co-Op بازی کنید یار شما در این بازی مردی از قبیله مایا ها به نام Totec خواهد بود که از یک نیزه و سپر قوی بهره میبرد شما در این بازی باید با استفاده از قابلیت های شخصیت ها و حل کردن پازل ها و کمک به همدیگر به جنگ شیطان پلیدی به نام Xoxolt بروید. اسلحه های بازی فقط برای کشتن دشمنان و موجودات خطرناک به کار نمی روند بلکه به عنوان وسیله هایی برای دستیابی به مکان های صعب العبور به کار می روند به عنوان مثال Totec با پرتاب یک نیزه در دیوار به لارا این امکان را میدهد تا خود را به لبه های دیوار ها برساند در عوض لارا از قلاب قدیمی خود برای کمک به Totec استفاده میکند. از دیگر قابلیت های بخش دونفره میتوان پریدن لارا بر روی زره Totec و راه رفتن Totec بر روی قلاب لارا اشاره کرد. همچنین شما میتوانید بازی را بصورت یک نفره هم به پایان برسانید ولی مسلما تعدادی از گنجینه ها و آیتم های مخفی بازی را از دست خواهید داد.

 

نسخه سالم و نهایی این بازی بسیار زیبا ، تنها چند ساعتی است که منتشر شده . سایر وبسایت ها ، نسخه ای از این بازی را قرار داده اند که در پایان مرحله اول دیگر امکان ادامه بازی نمی باشد و همچنین اگر از بازی خارج شوید ، تمامی سیوهای شما پاک می شود. تیم دانلودها ، نسخه نهایی و سالم بازی را برای اولین بار در ایران به همراه لینک مستقیم و کاملا رایگان برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را دریافت نمایید.

lara cover دانلود بازی بسیار زیبای Lara Croft and the Guardian of Light

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 340
mostafa
12:41
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Dead Rising 2  دنباله بازی پرفروش چندمیلیون دلاری و بسیار پرطرفدار Dead Rising می باشد، عنوان اکشن ترسناک نجات یافتنی بسیار زیبا و جذابی که با همکاری استودیوی Capcom سازنده نسخه اول بازی با استودیوی بازی سازی Blue Castle Games ساخته شده است که قرار است بصورت رسمی در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرمهای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر گردد. داستان بازی چندین سال پس از حادثه “Wilamette ” رخ می دهد ، زمانی که مردم از سرتاسر نقاط جهان که دیگر پس از آلوده شدن به ویروس مرگباری که افراد را تبدیل به زامبی نموده بود، چیزی از باقی نمانده است برای فرار از این واقیعت شوم و ناگوار به شهر “Fortune City” هجوم می آورند تا شانسی برای برنده شدن در رقابت های “Terror is Reality” داشته باشند. این بازی در ابتدا بصورت نمایشی تلویزیونی با عنوان یاد شده می باشد، نمایشی که در آن نقش اصلی داستان، “Chuck Greene” و دیگر افراد شرکت کننده بایستی وارد فروشگاهی پر اززامبی ها شده  و با هر وسیله ای که در اختیار دارید آنها را از بین ببرید، می توانید از موتور سیکلتی که برروی آن یک اره برقی سوار شده است به سمت زامبی ها رفته و آنها را تکه تکه کنید، با شمیر با تخته چوب ویا حتی با چوب بیسبال و… به شکار آنها بروید و هر کسی که بیشترین تعداد آنها را از بین ببرد و زنده بماند به عنوان برنده اعلام می شود.

DeadRising2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 310
mostafa
12:40
پنج شنبه 7 شهريور 1392

یکی از رایج ترین موضوعاتی که در سینما و بازی های کامپیوتری به آن پرداخته می شود، مباحث خرافی است. محصولات زیادی در راستای نشر این گونه مقولات در دنیا عرضه می شوند که برخی از آنها با تمی فانتزی و حماسی نیز همراه هستند. چندی پیش کمپانی تازه کار Vigil Games با همکاری THQ کهنه کار دست به خلق یکی از همین آثار با نام Darksiders زده اند. این بازی ترکیب استادانه ای از چندین عنوان موفق و تراز اول چون God of War،The Legend of Zelda ،Soul Reaver و Prince of Persia است و باید گفت که سازندگان آن به خوبی از پس این الگوبرداری بر آمده اند.

DarkSiders cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Darksiders

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 320
mostafa
12:38
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.

mafia2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Mafia 2

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 299
mostafa
12:37
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

counter cover دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 303
mostafa
12:35
پنج شنبه 7 شهريور 1392

بازی در سال ۲۰۰۱ در کشور افغانستان به وقوع می پیوندد به طوری که شما در نقش یکی از اعضای گروه Tier 1 Operator هستید. گروهی خاص که از بهترین افراد آمریکا تشکیل شده است  در کل دو میلیون نفر در ارتش امریکا خدمت می‌کنند که از این جمعیت فقط ۲۰۰ نفر در این گروه هستند و برای هر ماموریتی فرستاده نمی‌شوند. Tier 1 Operator می تواند ماموریت‌هایی را انجام بدهد که گروه دیگری قادر به انجام دادن آن نیست و برای همین به افغانستان فرستاده می‌شود و حالا شما همراه با دیگر اعضای گروه برای انجام دادن ماموریت خود وارد میدان می‌شوید. البته انتظار سربازانی با تجهیزات و لباس‌های عالی نداشته باشید. شما با لباس‌هایی معمولی به میدان جنگ خواهید رفت. بازی می‌خواهد جوی ایجاد کند که در آن بتواند به خوبی شرایط افغانستان و سربازان امریکایی در این کشور را نشان بدهد. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که آن‌ها می‌خواهند داستانی واقعی را در بازی نشان بدهند.

 

نسخه هایی از این بازی در سایر وبسایت ها منتشر شده که کرکی فوق العاده پیچیده داشته و در ۷۰% کامپیوترها جوابگو نیست. همچنین فرمت ایمیج بازی MDX می باشد که با فرمت ISO تفاوت بسیاری داشته و اجرای آن نیازمند نرم افزار خاصی می باشد. شما می توانید هم اکنون ، نسخه نهایی و سالم بازی که ۱۰۰% تست شده و روش کرکی فوق العاده آسان دارد  و فرمت ایمیج بازی به صورت ISO می باشد را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Medal Of Honor 2010 Cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 290

تعداد صفحات : 11



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود