بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mostafa
14:17
پنج شنبه 7 شهريور 1392

در بازی جدید و جذاب Dungeons & Dragons: Daggerdale ، سرزمین های فراموش شده تحت حملات و هجوم شیطانی به نام ژنتاریم هستند. در این بازی ، شما یکی دیگر از موضوعات سری داستان های ترسناک و ماجراجویانه از محبوب ترین بازی اول شخص فانتزی دنیا را تجربه خواهید کرد. موضوع این بازی مربوط به جنگ های شما در مقابل شیطان رزلوس و دستیار او ژنتاریم می باشد که تلاش دارند تا سرزمین های شما را از چنگ شما در بیاورند و ادعای استقلال می کنند. تمامی جنگ ها بر سرزمین دال لندز می باشد که شما باید از این سرزمین با تمامی نیروهای خارق العاده ای که دارید استفاده نمایید و اجازه ندهید تا به دست بیگانگان افتد.

Dungeons cover small دانلود بازی Dungeons and Dragons Daggerdale

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 305
mostafa
14:15
پنج شنبه 7 شهريور 1392

۲۰۱۱ Drakensang Phileassons Secret : نسخه جدید دیگری از بازی محبوب drakensang عرضه شد.در مورد وقایع پیشین بازی بسیار زیبای برنده جایزه بهترین عنوان ژانر نقش آفرینی استودیوی Radon Labs می باشد که این بارداستانی کاملا جدید را در دنیای Aventuria بازگو می نماید، این داستان جدید به همراه خود ماجراجویی های تازه و نوآوری ها و عناصربازی جدید بسیاری هم برای بازی کنندگان باتجربه وهم برای افرادی که آن را برای اولین بار تجربه می نمایند ارائه می نماید که شما را به سفری هیجان انگیز به دنیای شگفت انگیز خیالی قرون وسطایی با سناریویی زیباو جذاب خواهد برد. در حقیقت داستان این نسخه ۲۳ سال پیش از وقایع نسخه اول بازی رخ می دهند، هنگامی که شما در نقش کارآموزی جوان، کوتوله جوانی به نام Forgrimm را ملاقات نموده و به تدریج با بسیاری از شخصیت های شناخته شده در نسخه اول آشنا می شوید، البته داستان این نسخه پیچیدگی های بیشتری از Drakensang خواهد داشت وبنابر انتخاب شخصیت بازی و رفتار وی فرصت ها و سری ماجراجویی های جدیدی شکل می گیرند.. در نسخه جدید شما با سرزمین های جدید آشنا خواهید شد و به دنبال راز رودخانه philessons خواهید بود.

DRAKENSANG PHILEASSONS SECRET دانلود بازی Draensang Phileassons Secret

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 308
mostafa
14:14
پنج شنبه 7 شهريور 1392

داستان اصلی The Demon’s Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه ، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری ندارند جز اذیت و آزار مردم بی پناه. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است ، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند ، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید ، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند. دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara ، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند ، پول هنگفتی را دریافت کنند. هدف آنها جلوگیری از خونریزی و جنون در شهر است و در نهایت دریافت طلاهای زیادی است که در ازای انجام این کار کسب می نمایند. اما خودشان هم خبر ندارند که به همین سادگی نیست ! آنها می بایست برای رسیدن به هدف والای خود ، با موجوداتی رو به رو شوند که گاهاً قدشان چندین برابر خود آنها است ، موجوداتی که خشونت تنها پیشه ی راهشان است و مادامی که بوی گوشت آدمیزاد به مشمشان می رسد ، هیچ چیز دیگری نمی شناسند. حال این تیم دو نفره باید پا به سفری بگذارند که در نهایت راز The Demon’s Forge فاش می شود.در جوار این داستان ساده و کمی هم کلیشه ای ، بیشتر از همه تم فانتزی و زمینه ی خاص آن مورد توجه است که رونق بسیاری نیز به داستان بازی و برخی دیگر از عوامل آن بخشیده است.

Hunted cover small دانلود بازی Hunted The Demons Forge

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 352
mostafa
14:13
پنج شنبه 7 شهريور 1392

پس از نجات دنیا در نسخه قبل، دوک ثروتمند و خیلی هم معروف شده و حتی جوایز زیادی برای فیلم ها و موسیقی هایش برده است. او یک کازینو در لاس وگاس (Las Vegas) به نام Lady Killer دارد که در آنجا مقیم است. در پنت هاوس او همه چیز محیا است، ولی آدم فضایی ها چنین فرصتی را به دوک نمی دهند. آن ها به زمین بازگشته اند و اینبار قصد صلح دارند، دوک متوجه آن ها نمی شود، ولی در ادامه می فهمد که آن ها دروغ می گویند و دوباره به زمین آمده اند تا دخترهای زمین را بدزدند. در بازی نوار سلامتی شما Ego نام دارد، این نوار خیلی شبیه به سیستم سلامتی بازی های تیراندازی مدرن مثل Halo و Call of Duty کار می کند. اگر صدمه ببینید و مدتی از مبارزه دوری کنید، می توانید سلامتی خود را دوباره بازگردانید. می توانید این نوار سلامتی را با شکست دادن Boss Monsterهای بازی افزایش دهید. می توانید با کارهای عجیب هم این نوار را افزایش دهید، مثل امضا دادن به بچه ها و یا خود ستایی روبروی آینه و یا رسیدن حساب مجری های تلویزیون! در قسمتی از بازی که Art Museum هست، می توانید عکس های Duke Nukemهای قبلی را ببینید و یادی دوباره از آن ها بکنید.

DukeNF cover small دانلود بازی Duke Nukem Forever

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 987
mostafa
14:11
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Dungeon Siege 3 حدود ۱۵۰ سال بعد از اتفاقات Dungeon Siege 1،۲ رخ میده و داستان دهمین گروه رو روایت میکنه گروهی که سرزمین اهب رو کشف کرده و ان رو به اینده برده است اونها محبوبیت خودشون رو از دست داده اند و این تغییرات به وجود امده و بازیباز که یکی از وارثان دهمین گروه است تلاش خواهد کرد تا گروه ره به زمان حال برگردونه و مشکلات سیاسی و اشوبی که باعث شده این گروه از محبوبیت بیفته رو حل کنه نام شخصیت اصلی بازی لوکاس (Lucas) خواهد بود او قهرمان داستان دارای یک شمشیر بزرگ خواهد بود شمشیر زنی او همانند یک اره برق کشنده خواهد بود و دشمنان را درو خواهید کرد بازی دارای کلاس هایی هست که با هر بار رتبه گرفتن میشه انهارو اپدیت یا کاملترش کرد و مهارت خود را افزایش بدهید در مورد استفاده از ابزارها هر کدام که در استفاده از ان خوب هستید رو انتخا بکنید یا اگر قابلیتی دارید که میشه با ضربات متعدد و با سخت ترین روش انها رو وارد کرد و ضربات معمولی که که باید میزان قدرت بدنی رو نیز بالا ببرید حتی هر کلاس دارای قابلیت های مهارتی بسیار خاص خودش هست پس ما با لایه های متفاوت و زیادی از شخصی سازی روبرو هستیم.

DungeonIII cover small دانلود بازی Dungeon Siege III

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 331
mostafa
14:10
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Steel Strom Burning Retribution نام یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن , تخیلی است . در این بازی شما باید با فرا زمینی ها به مبارزه بپردازید . این بازی همانند تمامی بازی های تخیلی از جلوه های ویژه و گرافیک بسیار بالا استفاده شده و شما می توانید از سلاح های بسیار قوی و کشنده برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید . شما در این بازی که شامل ۲۵ مرحله خواهد بود باید به کشتن فرا زمینی ها بپردازید و با کشتن آنها قدرت خود را چند برابر کنید

Steel Storm بازی Steel Storm Burning Retribution

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 293
mostafa
14:9
پنج شنبه 7 شهريور 1392

احتمالا تمامی شما داستان آلیس در سرزمین عجایب را شنیده اید . البته این سرزمین عجایب عموما در تمامی روایت ها به یک شکل تصویر شده است اما در سال های اخیر روایت های جدید تری از این سرزمین عجیب را شنیده ایم . Alice : Madness Returns هم بیانگر همان داستان است با این تفاوت که سرزمین عجایب اینبار رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و بر خلاف آن قصه ی دوست داشتنی قدیمی افراد این سرزمین مهربان نیستند بلکه بر عکس بسیار ناسازگارند و یک غریبه را هرگز در سرزمینشان نمیپذیرند . پس آلیس باید تمام سعیش را برای یاد آوردن خاطرات خود و یاد آوری دقیق اتفاقی که منجر به گیر افتادنش در این دنیای تخیلی شد به کار ببندد و با مبارزه در مقابل موجودات اهریمنی برای خودش زمان بخرد . بازی سوم شخص اکشن ماجراجوئی بوده و سلاح های موجود نیزهم برای مبارزات تن به تن طراحی شده اند و هم برای هدف گیری های راه دور.

Alice Madness cover small دانلود بازی Alice : Madness Returns

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 353
mostafa
14:8
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Faery Legends of Avalon 2011 : سفر به دنیای سحر و جادو همیشه جذاب بوده و روبرو شدن با شاه و پری و جن ها بسیار هیجان انگیز است. اما اینبار داستان ما ورود به دنیای شاه و پری نیست. بلکه شما خودتان یکی از فرشتگان هستید و داستان ,داستان زندگی شماست! پادشاه سرزمین شما avalon در حال مرگ است. شما پری تازه متولد شده ای هستید که خام هستید و تجربه ای ندارید. و سفر میتواند شما را به اهدافتان برساند و در بازی هر بار پس از گزراندن ماموریت ها و.. کاملتر میشوید و به یک پری قدرتمند و با تجربه تبدیل میشوید.پلیر ها می توانند استایل و تجهیزات پری خود را تغییر دهند که خوب هر چه جلو تر می روند به تعداد تجهیزات و امکانات (جادو ها و توانایی ها ) پریشان اضافه می شود و می توانند پری خود را آپگرید کنند .

Faery Legends of Avalon بازی Faery Legends of Avalon

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 318
mostafa
13:59
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 313
mostafa
13:28
پنج شنبه 7 شهريور 1392

ماجرا از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.

homefront cover small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 343

تعداد صفحات : 11



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود