بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mostafa
15:6
پنج شنبه 7 شهريور 1392

بازی Men of War: Vietnam یک عنوان جدید ویدیوی در سبک استراتژیک است که در مسیری منصفانه به نقد گذاشته شده و از جنبه‌های مختلف مورد تحسین نیز قرار گرفته است. دو داستان قوی، هیجان انگیز و گیرا در قالب کمپینگ‌هایی جمع‌آوری شده که به شما احساسی ترکیبی از قبیل عملیات در جنگل را داده و چشم‌انداز و همچنین حوادثی که در سال‌ 1968 اتفاق افتاده است را به معرض نمایش می‌گذارد. در حالت اول پایگاه ایالات متحده آمریکا تمرکزی بر روی نیروها و سربازان نخبه و ماهر خود دارد که هر کدام از آنها خصوصیات شخصی منحصر بفرد و جذابی دارند. افرادی که در این واحد عملیاتی حضور دارند عبارتند از: سرهنگ John Merrill، رگبار زن، Jim Walsh، Sonny Armstrong که تک تیرانداز گروه است، Carl Dillan نارنجک انداز و در نهایت مهندس نبرد آقای Bill Kirby. در برخی مبارزات گروهی تنها باید از خودشان حفاظت کرده و سایرین بصورت جمعی، دسته‌ای منظم را در مقر ایالت متحده و جنوب ویتنام تشکیل دهند. حالت دوم و در مقر شمالی ویتنام داستانی متفاوت درباره مشاورین دو ارتش از شوروی روایت می‌شود. سربازان شمالی ویتنام تنها بازماندگانی هستند که تونسته‌اند از کمین و دام‌های ایالات متحده به سلامت گذر کنند. وظیفه اصلی یعنی پس گیری منطقه شمالی ویتنام یک مشکل اساسی به شمار می‌رود.

vietnam cover small دانلود بازی Men of War: Vietnam برای PC

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 1096
mostafa
15:0
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

driver sf pc cover دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 1554
mostafa
14:57
پنج شنبه 7 شهريور 1392

سبک آخرالزمانی (Post-Apocalyptic) روند رو به رشدی را در بازی های کامپیوتری سپری کرده و کم کم به یک سوژه جالب برای بسیاری از بازی ها تبدیل شده است. سبکی که بازیکنان در آن به محیط هایی می روند که همه چیز رو به نابودی است. عنوان هایی مانند Fallout ،Borderlands ،Resistance و METRO 2033 یا حتی سری بازی های Gears of War را می توان پیشتاز در این سبک دانست. اما امسال، سالی است که بازی RAGE معنای واقعی یک عنوان آخرالزمانی را به تمام بازیکنان می فهماند. بازی RAGE در سیاره ای به نام Apophis در جریان است که بازیکنان در آن اتفاقات و آشوب های مختلفی را پشت سر می گذارند. انسان ها به این سیاره پا گذاشته اند، چرا که اینجا شبیه ترین محل به زمین است. نکته مهم اینجاست که محیط های این سیاره به شدت تخریب ناپذیر هستند و به همین دلیل انسان ها تکنولوژی هایشان را در داخل کوه ها و مکان های مرتفع این سیاره بنا نهاده اند. بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی بازی در اقامتگاهش در حال چرت زدن است و به شکلی عجیب از خواب می پرد. او تلوتلو خوران شروع به حرکت می کند. چشمانش به زمینی سوخته و بایر می افتد و به یکباره خودش را در محیط بازی تنها و بی کس می بینید. بازی اینگونه طراحی شده که بازیکنان در این لحظه احساس کنند که در سیاره خودشان نقش بیگانه را دارند. شخصیت بازی حرکت می کند و به آسمانی نگاه می کند که سازندگان بازی، آن را تا حد بسیار زیادی به آسمان واقعی شبیه کرده اند.

rage cover small دانلود بازی Rage برای PC

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 459
mostafa
14:46
پنج شنبه 7 شهريور 1392

۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند  ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد.با این وجود Point Man برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند.حالا مشخص است که فیزیک بدنی Alma بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند.  Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد.باقی مانده ی تیم FEAR هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man بدنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

fear3 cover small دانلود بازی F.E.A.R 3

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 951
mostafa
14:41
پنج شنبه 7 شهريور 1392

بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition  در واقع dlc  بازی Super Street Fighter IV می باشد این بازی ژانر فایتینگ دارد و می توان آن را یک نفره ، دونفره و به صورت داستانی بازی کرد سری بازی Street fighter  را می توان معروف ترین بازی های شرکت Capcom  نام برد اما این بازی طرفداران زیادی ندارند ناشر این بازی شرکت capcom و dimps است و توسعه دهنده هم شرکت capcom می باشد شرکت dimps در سری بازی های dragon ball نیز فعالیت نموده است این سومین نسخه متفاوت از چهارمین شماره از یان سری بازیهاست و بر خلاف Super Street Fighter IV برای PC همخ منتشر خواهد شد. در این نسخه ۴ شخصیت جدید به نامهای Yun, Yang, Oni و Evil Ryu به بازی اضافه شده اند.

ssfivarcade cover دانلود بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 599
mostafa
14:36
پنج شنبه 7 شهريور 1392

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

DeathlyHallows Part2 Cover Small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 1218
mostafa
14:34
پنج شنبه 7 شهريور 1392

Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. نسخه جدید بازی که ورژن آن  1.0.0.64 می باشد برای دانلود آماده شده است. همچنین آپدیت بازی به نسخه ماه جولای سال ۲۰۱۱ نیز همراه با بازی برای شما آماده شده است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

counter cover دانلود بازی Counter Strike: Source v64 Non Steam

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 473
mostafa
14:27
پنج شنبه 7 شهريور 1392

سرانجام نسخه شک بر انگیز بازی فوق العاده زیبای Deus Ex: Human Revolution به طور کامل تست شد ! چندین روز پیش بازی توسط گروهی هکر نامعتبر کرک شد و کاربران زیادی در دنیا بر سالم بودن نسخه تاکید داشتند و عده ای هم با مشکل روبرو بودند. سرانجام ۲روز پیش کرکی نهایی و سالم برای بازی عرضه شد که بر روی تمامی CPU های Intel و AMD بازی قابل اجرا بوده و مشکلاتی از قبیل کند شدن بازی برطرف شد. دلیل تاخیر در ارسال این بازی بر روی وبسایت ، تست و بررسی نسخه بازی بوده تا مثل همیشه بازی ای کاملا سالم در احتیار کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد.

داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند.

deus ex pc cover small دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution برای PC

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 532
mostafa
14:21
پنج شنبه 7 شهريور 1392

The Witcher 2: Assassins of Kings دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد . The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

witcherII cover small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 4684
mostafa
14:19
پنج شنبه 7 شهريور 1392

داستان بازی نیم قرن بعد از اتفاقات داستان نسخه ی قبل رخ میدهد و محدوده ی دستان همان جنگل های Albion میباشد . با گذشت نیم قرن از داستان نسخه ی قبل , شهر ها پیشرفته تر شده اند و یک جورایی این دوران را میتوان دوران صنعت نامید . داستان این شماره از این قرار است که شما بعنوان یک شاهزاده که به انتخاب شما میتواند خانم یا آقا باشد (در ابتدای بازی قابل انتخاب است) در قصری بزرگ زندگی میکنید و زندگی خوبی نیز دارید و بردار شما فرمانروایی Albion را در دست دارد و شما با او مشکلات فراونی دارید و در یک کلام میتوان گفت سیاست های اورا قبول ندارید . داستان بازی از جایی شروع میشود که این مخالفت بالا میگیرد و شما برای مبارزه با سیاست هایش از قصر به همراه دو نفر (خدمتکارتان و مربی رزمیتان) فرار میکنید و به دنبال متحد کردن گروه های نظامی منطقه ی Albion میروید . داستان بازی دارای هیجانات و پتانسیل بالایی برای خلق یک آثار سینمایی است . که این موضوع همان ابتدا خود را نشان میدهد .

FableIII cover small دانلود بازی Fable III

دانلود در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 524

تعداد صفحات : 11



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود